zondag 3 oktober 2010

De goodies!

We gingen naar huis met een tas vol goodies, en spulletjes gescoord op de ruilbeurs. Ik voel me er nog steeds heel rijk mee!
Deze wol kwam van Alet Tienpont. Zij doneerde zo geweldig veel spullen! We zochten om en om iets uit. Ik ging voor deze wol. Om een trui voor Merijn te breien. Op het laatst ruilde ik met Christel nog eens waardoor ik 4 bollen heb. Super, ben d'r heel wijs mee!
Wol wol en nog eens wol. Meervilt heeft ook een donatie gedaan!
Het hele weekend heb ik verbaast gekeken naar de prachtige spintollen, me afvragend of het iets voor mij is. Nou dat ga ik dus gauw genoeg ervaren, zal nog wel even oefenen worden! Prachtige exemplaren, dus voor de heb al geweldig!
Leuke, kleine, handige, schattige hebbedingetjes!
(De sticker komt dus eeecht wel op  mijn eigen autootje!) 
De mok die wij(het organisatieteam) uitgedeeld hebben. 
Een projectentas geruild met Judith.....Mijn sjaal zit er al in...
Borduursels geruild met Marjon.....
En nog allerlei lekkers...het suikerbrood is al op.....
Nogmaals wat een rijkdom!!!
Bedankt lieve dames van Wolabies voor weer een geweldig weekend! Tot volgend jaar!

Met dank aan www.meervilt.nl
www.herbalana.nl
www.textielwerk.nl
www.wolboerderij.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten